piątek, 5 stycznia 2018

Avro 531 "Spider" raz jeszcze czyli suplement do poprzedniego wpisu.

Witam wszystkich Szanownych czytelników tego bloga.

Ostatnim razem pod koniec wspomniałem, że warto mieć Pajączka w swojej kolekcji. W tym miejscu chcę udowodnić swoja tezę modelem wykonanym przez Kolegę smithdr z forum papermodelers.com.

Na początek proponuję zajrzeć do relacji z jego powstawania:

http://www.papermodelers.com/forum/aviation/39412-avro-spider-1-33-wagner-models.html

Przyznam, że gdy obserwowałem postęp prac byłem coraz bardziej zaskoczony, że z mojego projektu można tyle "wycisnąć". Tego naprawdę się nie spodziewałem. Ciekawostką jest to, że autor modelu do wykonania wręg zamiast standardowej tektury 1mm użył balsy dzięki czemu uniknął retuszu krawędzi i miał od razu elementy zrobione z oryginalnych materiałów (drewno).

Teraz można przejść do galerii gotowego modelu

Za uprzejmą zgodą autora pozwalam sobie zamieścić również i tutaj zdjęcia gotowego Spidera:












Thank very much Dan for excellent model! :)

Prawda, że wygląda świetnie i warto go mieć w swoich zbiorach?
Tak między nami (ale nie mówcie nikomu ;) ) Dan szykuje się do sklejania mojego kolejnego projektu. Po tym co zaprezentował przy Spiderze jestem pewien, że wyjdzie świetnie i już nie mogę się doczekać rozpoczęcia przez niego relacji.

Dla tych, którzy też chcą mieć Pajączka służę linkiem gdzie jest stale dostępny:

Avro 531 "Spider"

Do zobaczenia w następnym wpisie.
PGiN




2 komentarze:

  1. Trzeba przyznać że fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dan się postarał bez dwóch zdań. Tak jak napisałem powyżej, naprawdę byłem i jestem zaskoczony jego poziomem sklejania.

      Usuń