wtorek, 14 października 2014

Aichi E16A Zuiun czyli początek malowania okładki.

Tak mi się spodobało malowanie okładki do modelu Andesa, że postanowiłem od razu zabrać się za zrobienie malunku do Zuiuna. Malując, bawię się świetnie i przy okazji uczę się i poznaję Gimpa (klasyczny przykład nauki przez zabawę). Na dzień dzisiejszy projekt wygląda tak:
Oczywiście nie byłbym sobą gdybym w swojej dziecięcej ciekawości nie sprawdził zobaczyć jakby się to prezentowało w docelowej wersji. :)
Oczywiście na razie to jest tylko taka przymiarka i nie ma co sugerować się, że tak będzie wyglądać okładka, ale efekt jest obiecujący, nieprawdaż?
Pierwsze co wyciągnąłem z malowania obrazka do Andesa to to, że rysunek, który służy za podłoże musi być znacznie większy. W Andesie miał on ledwo 1200 px szerokości przez co szczególnie kontury nie były ostre. Tutaj rysunek jest o wiele większy co po zmniejszeniu daje ostre, wyraźne krawędzie. Jak widać pobawiłem się też trochę z gradientem, a kolory są z wycinanki. Jak na razie Gimp bardzo mi się podoba i żałuję, że wcześniej nie zwróciłem na niego uwagi. No, ale lepiej późno niż wcale. ;)

Do zobaczenia w następnym wpisie.
PGiN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz