czwartek, 26 marca 2015

Andes czyli Oscar goes to... ;)

Kilka dni temu skończyłem robić filmik z renderów powstałych podczas projektowania oraz ze zdjęć, które zrobił Heniu podczas sklejania modelu. Wstawiłem go na YT, bo czas najwyższy było odświeżyć  trochę moje konto gdyż od dawna nie wstawiłem tam nowego filmiku. 
Zapraszam do obejrzenia:

Mam nadzieję, że będzie to ciekawe uzupełnienie dla modelarzy, którzy zechcą zbudować ten model, i będą mieli wszystko w jednym miejscu, zamiast przeglądania iluś tam stron wątku poświęconego danemu projektowi na forum i szukania zdjęć z budowy. Nie twierdzę oczywiście, że czytanie relacji jest bezcelowe, tam też można znaleźć przydatne wiadomości. Jednak nie każdy ma czas i chęci czytać więc ma tutaj wszystko w "pigułce". 
Obecnie przygotowuję film z projektowania i sklejania Aichi E16A Zuiun, który również wstawię po ukazaniu się jego modelu.

Do zobaczenia w następnym wpisie.
PGiN



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz