poniedziałek, 29 września 2014

Aichi E16A Zuiun czyli niedzielna zabawa w grafika.

Dzisiaj, tak przy niedzieli postanowiłem zrobić sobie małą odmianę. Zamiast siedzieć nad cyferkami, kreskami i inszymi rzeczami związanymi z projektowaniem pomyślałem sobie, że pobawię się w... grafika.
Jak widać proces myślenia u PGiN może czasem prowadzić w dość dziwne okolice. A skoro już pomyślałem to i tak też zrobiłem:





Model 3D to oczywiście Zuiun, który opracowałem w Rhino z tym, że musiałem go wyeksportować do pliku 3DS (3D Max). Reszta juz zrobiona w programie Bryce. Bardzo fajny program chociaż jego mała wada jest to,z ę nie importuje własnie plików z Rhino (3DS). trochę szkoda, ale i tak jest nieźle. Program ma wiele funkcji związanych z budowaniem sceny, oświetleniem itd. gdy nauczę się wstawiać tekstury to z pewnością rendery będą jeszcze lepsze. Na razie ćwiczę, ale z teksturami to od zawsze mam problem jeszcze od czasów projektowania V1 gdzie chciałem poszaleć z teksturami.
Przydałoby się opanować wstawianie tekstur, a szczególnie ich ustawianie bo z tym miałem zawsze problemy bo można by było robić ciekawe rysunki pokazowe i rysunki na okładki bo za malowanie farbami i pędzlem jakoś nie mogę się zabrać... okładka do Andesa już chyba z dwa miesiące czeka na skończenie... :|
Zobaczę co czas pokaże.

Do zobaczenia w następnym wpisie.
PGiN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz