wtorek, 26 sierpnia 2014

s.s. "Szczecin" czyli prac ciąg dalszy.

Po kilku dniach przerwy spowodowanej miłą wizytą znajomych zabrałem się do dalszego robienia projektu. dzisiaj doszły szalupy na śródokręciu:


Jak widać na załączonych obrazkach pobawiłem się trochę kolorami w renderach, żeby nie było już tak super-hiper monotonnie i wciąż tylko szara bryła na gradientowym tle. Chyba tak pokazany projekt lepiej się prezentuje. Owszem jest to tylko ogólne zaznaczenie kolorystyki bo gdybym chciał zrobić wszystkie kolory np. podział masztów od dołu biały, a od góry czarny, oznaczenie armatora na kominie itd. to musiałbym robic pod to wszystko dodatkowe powierzchnie, a nie od tego są rendery. Od pełnej kolorystyki będzie gotowy model i to na nim będzie wszystko dokładnie widać co i jakie ma kolory.
Jeszcze trochę i zacznie się rozwijanie części. :)

A tak przy okazji: stuknęło mi już dwa tysiące wyświetleń mojego małego bloga za co wszystkim bardzo serdecznie dziękuję i zapraszam do jego obserwowania co można uczynić klikając po prawej stronie w zakładkę Obserwatorzy - Dołącz do tej witryny (poniżej mojego profilu na Google+. :)

Do zobaczenia w następnym wpisie.
PGiN 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz