poniedziałek, 7 lipca 2014

Czterdzieści lat minęło...

Wczoraj obchodziłem swoje czterdzieste urodziny. Zastanawiam się czy mam jeszcze czuć się młodo czy już staro. Jakby nie patrzeć dzięki naszym "rządzącym" (...ich mać!) do emerytury zostało mi tylko, albo jeszcze 27 lat. Mam jednak nadzieję, że dożyję do tego wieku, przede wszystkim w dobrym zdrowiu i mając tyle lat będę w stanie coś jeszcze zaprojektować. Bo w sumie jeśli się kocha to co się robi to nawet mając osiemdziesiątkę na karku można być czynnym zawodowo. Mam nadzieję, że jeszcze wiele modeli opracuję czego sobie życzę. Bardzo mi miło, że ludzie pamiętali o mnie w tym dniu i to nawet ci, z którymi mam raczej sporadyczny kontakt i serdecznie wszystkim dziękuję za pamięć. :)
Dzisiaj (w zasadzie to już wczoraj) zrobiłem sobie wolne od projektowania, ale od jutra biorę się znowu do roboty bo przydałoby się w lipcu dać nowy model do sklepu.
Samo się nie zrobi. ;)

Do zobaczenia w następnym wpisie.
PGiN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz