sobota, 5 lipca 2014

Queen Elizabeth 2 z wydawnictwa Schreiber-Bogen w 1:400.

Chodząc po "internetach" trafiłem na ciekawą galerię QE2 z wydawnictwa Schreiber-Bogen w skali 1:400 w wykonaiu modelarza z Niemiec o nicku Rigobert:
http://www.kartonbau.de/forum/queen-elizabeth-2-von-schreiber-in-1-400-wbb-boards-ships-gallery/board5-ships/t29291-f17/
Nie ukrywam, że Królowa i France to moje dwa ulubione transatlantyki po 1945r, a z  tego co widzę, to, aż prosi się o jej lepsze opracowanie w tej skali (z pełnym kadłubem i większą detalizacją). Na szczęście obie damy są na mojej krótkiej liście "do zrobienia" i kto wie może już w przyszłym roku rozpocznie się projektowanie jednej z nich. Pewnie część osób czytających ten wpis palnie się w czoło zadając sobie pytanie "chłopie co ty robisz? Zdradzasz swoje plany? Przecież konkurencja Cię ubiegnie!". A nich ubiega. :D Nie jestem związany z żadnym wydawnictwem więc żadne tajne umowy mnie nie obowiązują (co sobie bardzo cenię).
Wracając do tematu. Wspaniale byłoby zobaczyć modele obu tych pięknych jednostek w wykonaniu Henia stojących obok siebie (oczywiście o ile zechciałby je skleić). A ponieważ marzenia same się nie spełniają więc trzeba zabrać się do roboty i je zrobić. Wprawdzie jeszcze nie teraz, ale w bliższym niż dalszym czasie na pewno.
Dla zainteresowanych podaję link do relacji ze sklejania QE2:
http://www.kartonbau.de/forum/schreiber-qe2-1-400-fertig-construction-reports-ships/board5-ships/t28698-f6/#post463251
Widać, że gość miał z tym modelem trochę roboty, ale wyszedł z tego obronną ręką.

Do zobaczenia w następnym wpisie.
PGiN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz