czwartek, 3 lipca 2014

Kontenerologia stosowana.

No i zaczęło się robienie kontenerów. Patrząc z boku można pomyśleć "też mi robota, zwykle pudełka i tyle". Fakt, pudełka, ale do tych pudełek trzeba dorobić kilka graficznych detali, żeby właśnie nie wyglądały jak tylko pudełka, które potem postawi się na lukach ładowni. Wycieniować boki i tył gdzie są charakterystyczne "garby", to samo zrobić na drzwiach plus duperelki jak pręty zamków, napisy, miejsca pod wnęki na widły wózków widłowych, punkty zamocowania na krawędziach itp. Jest z tym trochę roboty. Ale przynajmniej przy jakimś kolejnym kontenerowcu będę mieć już gotowe szablony i mniej pracy nad nimi.
Na początek zrobiłem kontenery z logami forów, na których najbardziej się udzielam czyli fora Mikromodele i Papermodelers, sklepu Ecardmodels gdzie sprzedaję moje projekty i szyld serii, pod którą publikuję czyli Paper Models Design. Zrobiłem też kontenery z reklamą TGiN czyli Tester Gnuśny i Nieużyteczny  (to jest mój ukłon w stronę Henia i również innych Kolegów Testerów, którzy testowali moje modele i podziękowanie na ich trud i poświęcony czas) bo modele same się nie skleją przy testowaniu, a do tego jest potrzebny wyspecjalizowany personel gnuśny i nieużyteczny tak samo jak ten cały pożal się Boże "projektant". Inaczej być nie może. ;)
Dodatkowo żeby zapełnić miejsce dałem też sobie kontenery z moim nickiem. Jak się reklamować to na całego bo reklama jest dźwignią handlu. ;)
Ok, czas przejść do obrazków.
Kontenery 20 i 40 stopowe:

 
No i pierwsze cięcie:

Jest z tym trochę roboty, ale bez obaw. Będą też kontenery zgrupowane po kilkanaście sztuk i wtedy ci co będą budować ten model (może kiedyś tacy się znajdą) będą mieć znacznie mniej elementów do wycinania i sklejania. Tak więc; nie lękajcie się. ;)

Do zobaczenia w następnym wpisie.
PGiN 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz