czwartek, 5 czerwca 2014

Małe zmiany na blogu.

Jak nietrudno zauważyć zmienił się wygląd blogu gdyż poprzedni trochę mi się znudził. Mam nadzieję, że ten szablon lepiej się prezentuje (a długo go wybierałem nie mogąc się zdecydować). Zmieniłem trochę rzeczy na pasku po prawej stronie. Zegarek i translator pozostał bez zmian, wyżej przeniosłem zakładkę "O mnie", dodałem zakładkę "Obserwatorzy" (może a nuż ktoś będzie chciał mnie "poobserwować" chociaż na tłumy obserwujących raczej nie liczę, niemniej chętnych zapraszam do obserwowania :) ). Archiwum bloga dałem poniżej i skasowałem zakładkę "Z pamiętnika PGiN" bo w sumie to było powtórzenie tego samego co jest w archiwum blogu. W "Warto odwiedzić" dodałem link do moich modeli w sklepie Ecardmodels co by chętni chcący kupić moje modele nie musieli ich szukać po internecie oraz link do profilu z moimi modelami na Facebooku. Na koniec dodałem zakładkę subskrypcji przez e-mail i przycisk polecania g+1 jeśli ktoś miałby nieodpartą chęć polecenia mnie swoim znajomym i strasznie cierpiał, że nie mógł dotychczas tego uczynić. :)
Przy okazji zmieniłem tez fawikonkę (czy jako to się tam nazywa) z Bloggerowskiej na jedynie słuszną moją czyli czarny kwadrat z białym krzyżykiem. :)
I to chyba wszystko.
Tymczasem wracam do projektu. kto wie, może go dzisiaj skończę? :)

Do zobaczenia w następnym wpisie.
PGiN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz